Saturday, November 5, 2011

Salam aidiladha buat semua. tahun ni aku raya dekat bentong pahang je. jemput lah ke rumah. mudah-mudahan aku boleh korbankan korang semua. kehkeh.






bersamalah kita berdoa agar mereka yang sedang berwukuf itu mendapat haji yang mabrur.




ehemm-ehemm. Tertampalnya gambar aku dekat sini, semata-mata nak ucapkan selamat hari raya aidiladha buat kalian semua. semoga hidup kita sentiasa di berkati oleh Allah s.w.t

sudi-sudi le datang rumah den. nanti den sajikan daging korban untuk korang. kehkeh. kalau takde lembu untuk di korbankan, den korban kan je lah itik embah den tu haa. kohkoh. selamat-selamat buat semuaa.


"Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar, Wallillahilham".

No comments: